טיול לוינה – היום הראשון

0

26.10.17

קבענו שלושה זוגות לביקור קצר בוינה. חלקנו היו בה בעבר ועבור חלק אחר מאיתנו זה היה הביקור הראשון.
טסנו בחברת אל-על בטיסת בוקר. נחתנו בוינה בשעה 10:00 זמן מקומי. הגענו למלון במונית שהזמנו בארץ , ציון הנהג, 50 יורו לכולנו.

התאכסנו במלון "רויאל" (מומלץ מאוד) שנמצא במרכז העיר העתיקה. מיקום מעולה.

לאחר התמקמות במלון עלינו לגג המלון ומשם צפינו על כנסיית סן סטפן הקרובה למלון. כנסייה חשובה בוינה שנבנתה ב 1147 בסיגנון רומנסקי. במאה ה 14 נבנתה מחדש בסגנון גותי. בתוך המבנה יצירות אמנות רבות.

העיר העתיקה מדרחוב graven

בהמשך יצאנו למרכז העיר דרך מדרחוב גראבן graven רחוב מאוד אלגנטי עם שפע חנויות מותגים ומסעדות לרוב.

משם פנינו לארמון הופבורג המדהים ביופיו כולל תקרה מיוחדת. היות והגענו ביום העצמאות של וינה היה שמח ברחובות המון אנשים שבאו לחגוג. עברנו בתחנות שונות בהן הוצגו טנקים, מטוסים ועוד כלי משחית למיניהם. חצינו את שטח הארמון והגענו למתחם המוזאונים.

hofburg palace

קומפלקס ענק, מבנים מדהימים. במסגרת השיטוט עברנו דרך התיאטרון הלאומי, בית העירייה ובצמוד לו הפרלמנט. התישבנו לנוח בגינה הקרובה והמטופחת volksgarten הצטלמנו ולאחר מנוחה קצרה נכנסנו (צמוד לתיאטרון) לבית הקפה המפורסם והאלגנטי LANTMAN שתינו קפה וניסינו את מבחר העוגות: קרמשניט, עוגת גבינה ושטרודל תפוחים. היה טעים ונעים.

בדרך חזרה למלון עברנו דרך ככר AM HOF אחת הככרות היפות והעתיקות בוינה.

עלינו לחדרים למנוחה קצרה ויצאנו למסעדת השניצלים הידועה Friglmuller בה הזמנו מקום לשעה 17:00 . האוכל היה טעים מאוד והשניצל ענק וכיסה את כל הצלחת. שניצל וינאי כמו שצריך וידוע.

 

כניסה לפסג'  Palais Hesterhazi

כניסה לפסג' Palais Hesterhazi

 

בדרך חזרה נכנסנו לפסג' שהיה בעבר ארמון Palais Hesterhazi תקרות הפסג' מדהימות והיה גם גרם מדרגות ששימש בעבר כעלייה לקומות הארמון אך היה סגור למבקרים.

המשיכו ליום הבא

אהבתם? מוזמנים להגיב על הפוסט טיול לוינה – היום הראשון:


דילוג לתוכן