החוף באראמבול, גואה

היום השמיני בטיול להודו, לא יאומן שאנחנו רק שבוע כאן, אני בקושי זוכר מה היה לפני שהיגענו לגואה. התחלנו את היום בארוחת בוקר על החוף בפאלולים (Palolem), ניפרדנו מהחופים המדהימים של פאלולים ועלינו על הקטנוע בחזרה לכיוון אנג'ונה (anjuna). הנסיעה ארכה כ-3 שעות כמובן ב- highway המפורסם וה'מהיר'. הגענו לאנג'ונה, חזרנו 'הביתה' ל- Guest House שממנו יצאנו והתמקמנו, לפני שיצאנו לפאלולים הזמנו מראש את הלילה.
אראמבול, טיול להודו, גואה

אחרי ארוחת הצהרים יצאנו עם הקטנוע לכוון אראמבול (Arambola). בדרך עצרנו בחוף  Mandrem שהוא כפר דייגים קטן לא רחוק מאנג'ונה, החוף עצמו היה די שומם אבל זה בדיוק מה שיפה בו. מעט אנשים, מעט מסעדות וכמעט כל החוף שלנו, זה מה שחיפשנו קצת יותר שקט. האמת די דומה לחופי סיני. ממש יפה, טוב זה לא חוכמה, כל החופים בגואה יפים.
לאחר רביצה של יותר משעה על החוף החלטנו להמשיך עם הכביש לכוון הכפר או עיירה אראמבול, שגם הוא כפר דייגים לא גדול והחופים באזור אמורים להיות קצת פחות מתויירים ושקטים יותר משאר החופים בגואה. אמורים כמובן, פגשנו המון ישראלים שחלקם נמצאים כאן הרבה זמן, ואני מבין אותם, המקום מדהים, שקט וההודים כאן ממש התרגלו לישראלים. יש גם כאן בית יהודי למי שמחפש שוב בית חם ומשפחתי. והשוק או דוכני החנויות מלאים במזכרות במחירים לא גבוהים במיוחד. יש כאן את החנות של השייח הגדול, חנות של מוצרי עור במחירים סבירים ואיכות לא רעה בכלל, שישראלים נוהרים לשם למצוא מציאות ויש את פלאפל שמעון למי שהתגעגע לפלאפל.

אנחנו עברנו את הדוכנים רק להתרשמות, את רוב המזכרות כבר קנינו, וירדנו לאזור המסעדות. ישבנו לארוחת ערב על החוף כולל בירה כמובן, שקיעה מדהימה ומוזיקה מקומית.

אחרי הזלילה, יצאנו חזרה 'הביתה' לכוון אנג'ונה Anjuna. סיימנו את הערב בפיצרייה מקומית והרבה בירה, אל תשאלו כמה עליתי בטיול הזה מרוב בירות ואוכל. האמת הייתי במתח, בדיוק התקיים הדרבי התל אביבי בבלומפילד ורק כשקיבלתי את התוצאה 1-3  להפועל יכולתי ללכת לישון ולהירדם בשקט. אין מה לעשות אדומים זה אדומים גם בגואה.